0

همه چیز درباره کیف پول تراست ولت !

آموزش استفاده از تراست ولت
بازدید 479

تراست‌ ولت یک کیف پول دیجیتالی است که برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال توسعه داده شده است. این کیف پول امکان انتقال و دریافت ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آن‌ها و مدیریت صندوق دیجیتالی خود را فراهم می کند. تراست ولت یکی از کیف پول های دیجیتالی معتبر و پراستفاده برای نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شود.

تراست ولت کدام ارز های دیجیتال را پشتیبانی می کند

تراست ولت قابلیت نگهداری انواع ارزهای دیجیتالی را دارد. شما می توانید در آن ارزهای دیجیتال مختلفی را خریداری کنید مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و بیشتر. همچنین، با استفاده از ارائه دهندگان خدمات تبادل در داخل کیف پول، می توانید به سادگی ارزهای دیجیتال خود را با دیگر ارزهای دیجیتال خریداری کنید. لازم به ذکر است که نوع ارزهایی که می توان در تراست ولت خریداری کرد، بسته به قوانین و محدودیت های هر کشور ممکن است متفاوت باشند.

تراست ولت بیش از 30 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیت کوین (Bitcoin)
اتریوم (Ethereum)
لایت کوین (Litecoin)
بیت کوین کش (Bitcoin Cash)
دایموند (Diamond)
داش (Dash)
تتر (Tether)
کیوتوم (Quantum)
ریپل (XRP)
زاکشن (Zcash)
بیت کوین طلا (Bitcoin Gold)
سیواک (Siavash)
4ARTcoin
آیکس (IxCoin)
تاچ‌آپ (TouchCoin)
ترون‌یکس (Tronix)
جی‌کوین (Jibrel Network Token)
جی‌تی‌اس (Jibrel Network Token)
دانی‌کوین (Denarius)
دی‌اونی (Decentralized Media Chain)
دیجیبای (DigiByte)
ریپل شبکه (Ripple Network Token)
ستون (Aeternity)
سکلار (Scolcoin)
سی وی آر (Silver)
شین کش (Bcash)
زیکریا (Zik Token)
سکه ترون (Tron Coin)
هایپرکاش (HyperCash)
لطفا توجه داشته باشید که لیست بالا ممکن است با توجه به نوع سرویس دهی ارائه شده توسط تراست ولت متفاوت باشد.

چطور در تراست ولت ارز دیجیتال مد نظرمان را خریداری کنیم ؟

خرید از تراست ولت در حقیقت یک عملیات خرید آنلاین است که با استفاده از بیت کوین (Bitcoin) انجام می‌شود. تراست ولت یک پلتفرم وب‌سایتی است که این قابلیت را برای خریداران بیت کوین فراهم می‌کند تا با استفاده از بیت کوین، اقدام به خرید محصولات یا خدمات از سایت‌های آنلاین بکنند.

در ادامه، مراحل کامل خرید از تراست ولت را بصورت خلاصه توضیح می‌دهیم:

۱. ایجاد یک حساب کاربری در سایت تراست ولت

قبل از انجام هرگونه خریدی از تراست ولت، باید یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید. برای اینکار، وارد صفحه ثبت نام سایت تراست ولت شوید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید. مواردی مانند نام، ایمیل، رمز عبور و سئوال امنیتی باید وارد شوند.

۲. افزایش موجودی بیت کوین در حساب تراست ولت

برای تکمیل خرید، باید موجودی بیت کوین را در حساب تراست ولت افزایش دهید. برای اینکار، باید یک آدرس بیت کوین را در حساب تراست ولت خود ایجاد کنید. سپس باید بیت کوین‌های خود را به این آدرس انتقال دهید. انتقال بیت کوین می‌تواند به صورت مستقیم یا از طریق یک کیف پول بیت کوین صورت گیرد.

۳. بررسی سایت‌های همکار تراست ولت

تراست ولت با سایت‌های بسیاری همکاری می‌کند که امکان خرید محصولات و خدمات در آن‌ها را به واسطه بیت کوین ارائه می‌دهند. قبل از انجام خرید، می‌توانید با کلیک بر روی نام هر سایت همکار تراست ولت، اطلاعات بیشتری در مورد سایت و نحوه استفاده از آن بدست آورید.

۴. خرید محصول یا خدمات

بعد از انتخاب محصول یا خدمات وارد صفحه پرداخت می‌شوید. مبلغ خرید از حساب بیت کوین شما کم می‌شود و به حساب فروشنده واریز می‌شود.

۵. تأیید پرداخت

بعد از انجام تراکنش، باید منتظر تأیید پرداخت باشید. بعضی سایت‌ها ممکن است برای تأیید پرداخت بیشتر از یک دقیقه زمان نیاز داشته باشند. بعد از تأیید پرداخت، خرید شما تکمیل می‌شود.

۶. دریافت محصول یا خدمات خریداری شده

بعد از تکمیل و تأیید پرداخت، محصول یا خدمات خریداری شده برای شما ارسال می‌شود.

برای خلاصه کردن، می‌توان گفت که خرید از تراست ولت نسبتاً آسان است. با ایجاد یک حساب کاربری، افزایش موجودی بیت کوین، بررسی سایت‌های همکار، خرید محصول یا خدمات، تأیید پرداخت و دریافت محصول یا خدمات، می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر می خواهید براحتی خرید و فروشتان را در تراست ولت انجام دهید و ارز های دیجیتالی که در بالا اشاره شد را خریداری نمایید ابتدا باید به مقدار مورد نیاز دلار در کیف پولتان داشته باشید ، برای اینکه کیف پول تراست ولتتان را با دلار شارژ کنید می توانید بایننس یو اس دی BUSD که همان دلار در بستر کیف پول تراست ولت است را خریداری نمایید.

بایننس یو اس دی BUSD چیست ؟

Binance USD (BUSD) یک ارز دیجیتالی پایدار است که توسط Binance، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا، ایجاد شده است. این ارز دیجیتالی معادل یک دلار آمریکاست، و برخلاف بسیاری از سایر ارزهای دیجیتالی که مقدارشان ممکن است به طور قابل توجهی در حال تغییر باشد، ارزش BUSD همیشه برابر یک دلار آمریکاست.

هدف از ایجاد BUSD، فراهم کردن یک سکه پایدار و قابل اعتماد برای انجام معاملات در صرافی های ارز دیجیتال است. با استفاده از BUSD، می توان معاملات خود را با ارزش ثابت و قابل اعتمادی انجام داد و خود را از نوسانات ارزش دیجیتال دیگر محافظت کرد.

توسعه دهندگان BUSD تأکید دارند که این ارز دیجیتالی توسط کامپیوترهای مرکزی، به جای یک انسان، کنترل می شود. این کنترل مرکزی به BUSD کمک می کند از ارزش آن پایدار باقی بماند و به عنوان یک پول دیجیتال، مناسب برای تبادلات تجاری و انتقال بین صرافی های مختلف باشد.

برای این کار می توانید از صرافی های ایرانی اقدام به خرید نمایید. صرافی های بسیاری در ایران برای خرید وجود دارد از مشهور ترین آنها می توان به والکس ، بیت برگ و … اشاره کرد.

آموزش تصویری تراست ولت برای خرید ارز دیجیتال

 

راستی مقاله زیر رو هم ببینید :

کیف پول ارز دیجیتال چیست ؟ بهترین کیف پول دیجیتال را بشناسید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *