0

جذاب ترین مصاحبه ویتالیک بوترین مؤسس اتریوم با چند نشریه مطرح جهان

مصاحبه موسس اتریوم
بازدید 488

زعیم بزرگ ترین پلتفرم‌های بلاکچینی دنیا و مؤسس اتریوم، چند هفته پیش در مصاحبه‌ای که با چند نشریه مطرح جهان انجام داد، به بسیاری از مسایلی که در رابطه با این پلتفرم پرسیده می‌شد، پاسخ داد. مهم‌ترین قسمت‌های این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

مصاحبه موسس اتریوم با نشریات جهان

رویاهای شما برای آینده اتریوم چه هستند؟
من امیدوارم که خیلی زودتر به اتریوم ۲.۰ برسیم و شاهد بزرگ شدن جامعه بالقوه توسعه‌دهندگان برای ساخت دنیای دیجیتالی‌ای باشیم که همه قابلیت انعطاف‌پذیری را دارا باشد و به‌طور ذاتی سریع باشد. به طور کلی، ما قصد داریم تا در آینده‌ای نزدیک، مزیت‌های بزرگی در سازماندهی داده‌ها، حفظ حریم شخصی و تضمین امنیت داریم.

مهمترین چالشی که اتریوم امروز با آن روبروست چه چیزیست؟

طبیعتاً ما در حال روبرو شدن با چالش‌های بزرگی هستیم، اما بزرگ‌ترین چالشی که داریم، پیچیدگی نوآوری‌هایی است که برای توسعه شبکه مورد نیاز هستند. بر اساس این چالش، ما قصد داریم توسعه بیشتری را برای سرعت دادن به فرایند توسعه داده‌ها، به دست آوریم.

اتریوم دارای بسیاری از کاربران بزرگ دنیاست. ما درباره آینده این کاربران و گسترش کاربران در محیط بلاکچین، چه فکری دارید؟
به طور طبیعی و با توجه به مزایای بزرگی که محیط بلاکچین دارد، بسیاری از صنایع دارای پتانسیل استفاده از آن هستند. همچنین، بسیاری از پلتفرم‌های بلاکچینی، در همه جا در حال ظهور هستند، اما عرضه پایدار و ارائه خدمات ویژگی‌های منحصر به فردی، مورد نیاز هستند. به طوری که تنها با ایجاد شبکه پایداری و کارکرد عالی می‌توانیم از کاربرانی که در حال استفاده از بلاکچین هستند، رضایت بخشی را فراهم آوریم.

چه بخشی از جامعه اتریوم باید از این پلتفرم نگران باشند؟

با توجه به اینکه ما در حال توسعه اپلیکیشن‌هایی برای اتصال به فروشگاه‌ها هستیم، حفظ حریم شخصی تا بیشترین حد، برای ما دغدغه مهمی است. همچنین، ما باید برای حفظ امنیت همه داده‌ها، خیلی دقیق بوده و مطمئن شویم که تمامی اطلاعات کاربران ما، خارج از دسترس تقلب‌گران قرار خواهد گرفت. در ابتدا، به نظر می‌رسد که سهامداران ما و کاربران بزرگ ما، به بیشتر از همیشه توجه دارند، اما با این وجود، همیشه باید پایداری، امنیت و خصوصیت را در نظر داشت.

استفاده از اتریوم در صنعت تجاری چگونه قابل استفاده است؟

برخلاف بلاکچین‌های دیگر، اتریوم دارای کاربرد وسیعی است. ما به کمک اپلیکیشن‌هایی همچون MetaMask و Mist، توانستیم برای کاربران خانگی، توسعه دهندگان و کاربران تجاری، اتصال شبکه به اینترنت، ایجاد یک ارز دیجیتالی برای تراکنش‌های سریع و پایدار، توسعه وب سایت‌های ویژه و صنایع مختلف و بسیاری از کاربردهای دیگر، ارائه دهیم.

چه تفاوت‌هایی بین اتریوم و بیتکوین وجود دارد؟

اتریوم کاملاً مستقل و غیر متمرکز است. در برابر آن، بیتکوین دارای محدودیت‌هایی، مانند کارایی ضعیف و اعتماد کمتر به آن هستند. اما در عوض، بیتکوین برای حفظ امنیت و رمزگذاری، از روش‌های سخت‌گیرانه‌ای استفاده می‌کند که در این روش، زمان بارگذاری و اجرای داده‌ها از اتریوم سریع‌تر است. در نهایت، این دو طرح با هم متفاوت هستند و هر کدام فواید و مزایای خود را دارند.

چه مشکلی در برقراری تعامل جهانی با کاربران دیگر وجود دارد؟

مهم‌ترین چالشی که داریم، مشکل بین‌المللی و مسئله تعامل با کاربران دیگر است. با این حال، با برنامه‌های خاصی که در تقویت تولید محتوا و ارائه خدمات پایدار، داریم، بسیاری از مشکلات جاری برای ما به پایین خواهند آمد و ما قادر خواهیم بود تا محتوای خود را به بهترین صورت برای جامعه بین‌المللی ارائه کنیم.

چطور اتریوم در ادامه سال‌ها می‌تواند رقیبی برای سایر پلتفرم‌های بلاکچینی باشد؟

ما قصد داریم به روز رسانیهای هفتگی و ماهانه‌ای را برای کاربران ارائه کنیم و همچنین به ارائه کلاس‌های آموزشی، برای کاربران خود ادامه خواهیم داد. هدفی که داریم، ارائه خدمات بیشتری است. بیشتر شبکه و قابلیت‌های آن را با مطالعه انواع قابلیت‌ها و ارائه خدمات بیشتر، به خصوص به رضایت کاربران تجاری رسانده‌ایم. به طور کلی، ایده امروز ما این است که ارائه یک برنامه کاربردی، منحصر به فرد و پایدار است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *