0

چگونه حساب ارز دیجیتال باز کنیم

حساب ارز دیجیتال - ساخت کیف پول ارز دیجیتال
بازدید 512

ارز دیجیتال امروز در میان بسیاری از مردم اهمیت بالایی را داراست ، اولین قدم برای این موضوع آموزش حساب ارز دیجیتال است ، در این مقاله سعی میکنیم باز کردن حساب ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

آموزش دقیق و جامع باز کردن حساب ارز دیجیتال

اگر شما نیز قصد انجام هرگونه معامله ای در حوزه ارز دیجیتال را دارید، باید یادآوری کرد، که جهت انجام هرگونه معامله در مقادیر متفاوت در این حوزه مالی شما نیازمند داشتن کیف پول دیجیتال هستید، در واقع کیف پول دیجیتال یا همان ولت نقش بسیار اساسی و کلیدی در تمامی معاملات مربوط به رمز ارزها دارد و همچنین تمامی کیف پول های امروزی از میزان امنیت قابل توجهی برخوردار هستند. برای افتتاح و ساخت بهترین کیف پول ارز دیجیتال شما باید برخی از نکات پیرامون را رعایت کنید و همچنین در اولین گام نسبت به ساخت کیف پول دیجیتال دست به کار شوید.

این مقاله را هم بخوانید : لزوم خرید کیف پول سخت افزاری

آشنایی کامل با کیف پول ارز دیجیتال:

در هر یک از معاملات مربوط به رمز ارزها شما با کیف دیجیتال خود سر و کار دارید و برای انجام هر چه دقیق تر و بهتر معاملات باید با مفهوم کیف دیجیتال آشنایی کاملی داشته باشید. کیف پول های دیجیتال امروزی دارای یک سخت افزاری قوی و تکمیلی هستند، که از میزان امنیت قابل توجهی برخوردار می باشند و امکان دسترسی سایر افراد به اطلاعات و بودجه مالی کیف پول دیجیتال شما تقریبا غیر ممکن می باشد. کیف پول دیجیتال عملکردهای مختلفی را جهت انجام معاملات در اختیار شما قرار می دهد، ارسال، ذخیره و همچنین سهام گذاری در بخش رمز ارزها از کاربردهای اساسی انواع کیف پول دیجیتال به شمار می آید.

بسیاری از کیف پول های دیجیتال امروزی به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده می شود و برخی دیگر از کیف پول های دیجیتال که جهت معاملات در مقادیر بالاتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، دستگاه کوچکی شبیه به یک فلش مموری هستند، که قطعا امنیت این نوع کیف پول های دیجیتال بیشتر می باشد.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال:

یکی از مهم ترین نکات در خصوص کارکرد صحیح و بدون خطر در حوزه معاملات ارز دیجیتال ساخت کیف پول به شیوه ای صحیح و اصولی می باشد. شما در اولین گام باید پس از انجام بررسی های لازم کیف پول موبایلی را که می خواهید، انتخاب کرده و سپس با بررسی جوانب گزینه نهایی را انتخاب کنید. برخی از کیف پول های دیجیتال قابلیت نصب در تلفن هوشمند و هر نوع دسکتاپ دیگری را دارند، در مرحله دوم پس از انتخاب کیف پول اقدام به نصب آن باید کنید و دکمه اجرا روی دستگاه هوشمند را انتخاب کرده و با طی مراحل خاصی اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید، در تمامی مراحل اطلاعات وارد شده را حتما بررسی و به درستی ثبت کنید.

چگونه کیف پول سخت افزاری را باز کنیم؟

همان طور که می دانید، کیف پول های ارز دیجیتال در دو نوع وجود دارند. کیف پول سخت افزاری به لحاظ امنیت در جایگاه بهتری قرار دارد و همچنین امکان ذخیره تمامی اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال به صورت آفلاین را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد، این قابلیت پس از بررسی های بسیار ثابت کرده است، که میزان امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می کند و همچنین این کیف پول های نسل جدید بسیار شبیه به یک فلش مموری هستند، برای ساخت کیف پول سخت افزاری با گزینه های متعددی نظیر Trezor، Ledger و keepkey مواجه هستید.

ابتدا در اولین گام باید نسبت به خرید کیف پول نرم افزاری اقدام کنید و سپس در مرحله بعدی پس از خرید باید این کیف پول را نصب کرده و اطلاعات مربوط را ثبت کنید، انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول سخت افزاری به راحتی امکان پذیر می باشد.

حتما بخوانید : کیف پول سخت افزاری چیست ؟

نحوه ساخت کیف پول trc20:

یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال تتر می باشد، که شما از طریق سرمایه گذاری در این حوزه می توانید سود خوبی کسب کنید، برای راه اندازه کیف پول دیجیتال برای ارز تتر شما باید نکات مهمی را نظیر: امنیت کیف پول و میزان مقدار مجازی که کیف پول پشتیبانی می کند، را بررسی کنید و سپس اقدام به ساخت کیف پول جدید کنید. خرید کیف پول ارز دیجیتال بهترین گزینه برای تامین امنیت بیشتر می باشد و بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر نانو اس می باشد، که شما ابتدا باید اقدام به خرید این کیف پول سخت افزاری کرده و سپس مراحل مربوط جهت ایجاد حساب کاربری را طی کنید.

از مزایای بارز این ولت برای ارز دیجیتال تتر امنیت فوق العاده بالا، حفظ کلیدهای کیف پول شما به صورت سرد می باشد، ساخت کیف پول تتر شامل فرایند پیچیده ای نیست و پس از نصب برنامه مربوط باید فقط اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید، ساخت کیف پول ارز دیجیتال برای انجام تمامی معاملات یک شرط به شمار می آید.

کیف پول کوین بیس چیست؟

یکی از پرطرفدارترین کیف پول های ارز دیجیتال، کیف پول (coin base) می باشد. این کیف پول در واقع توسط یکی از صرافی مشهور آمریکایی طراحی شده و از امینت قابل توجهی برخوردار می باشد، این کیف پول به طور مستقیم اکانت شما را به خود صرافی منقل می کند و حتی تمامی انتقالات بر پایه بلاک چین صورت می گیرد و کارمزد مربوط را حین انتقال باید پرداخت کنید، این کیف سیستم عامل های متفاوتی را پشتیبانی می کند و بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی کرده و مدیریت رمز ارزها را برای کاربر سهولت می بخشد.

ساخت کیف پول تتر

در این کیف پول به راحتی می توانید swap انجام دهید و ارزهای دیجیتال خود را با یک صرافی غیر متمرکز دیگری مبادله کنید.

مزایای بارز کیف پول بیت کوین:

بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال با قابلیت منحصر به فرد است، شما به کمک کیف پول بیت کوین (Bitcoin Wallet) قابلیت انجام معاملات را با سرعت عمل بیشتری را برای شما فراهم می کند و حتی کیف پول های سخت افزاری بیت کوین بیشترین امنیت را برای کاربر فراهم می کند و حتی نمونه های سخت افزاری از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و کیف پول خود را به صورت نسخه دانلود شده در موبایل و یا به صورت تحت وب می توانید بررسی کنید.

از سری کیف پول های جدید بیت کوین نوع کاغذی می باشد، که شما به راحتی می توانید به صورت QR کد اطلاعات مربوط را به دست بیاورید.

 

بررسی کیف پول محبوب Eclair Mobile:

ساخت کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول eclair mobile توسط یک شرکت فرانسوی طراحی و ساخته شده است و شما به کمک این کیف پول به راحتی می توانید کنترل کامل و دقیق روی دارایی بیت کوین داشته باشید. در این کیف پول بحث امینت همیشه حرف اول را می زند و سیستم عامل اندورید را پشتیبانی می کند و این کیف پول از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است و حتی از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می کند و پس از دانلود می توانید فرایند ایجاد حساب کاربری خود را دنبال کنید.

نحوه استفاده از کیف پول بیت کوین الکتروم:

کیف پول کوین بیس (Coinbase)

کیف پول بیت کوین الکتروم (Electrum Bitcoin Wallet) از سال ۲۰۱۱ وارد دنیای رمز ارزها شده است و این کیف پول تنها فقط ارز دیجیتال بیت کوین را پشتیبانی می کند و همچنین برای استفاده از این کیف پول باید اقدام به نصب آن کرده و فعالیت های مربوط به معاملات خود را دنبال کنید و استفاده سریع و آسان از این کیف پول باعث سهولت بخشی معاملات شده است و همچنین به کمک کد دو عاملی می توانید امنیت بیشتر را تجربه کنید.

زبان این کیف پول به کمک پایتون نوشته شده است.

مقایسه کیف پول اکسدوس و کیف پول مای سلیوم:

کیف پول اکسدوس (Exodus), کیف پول مای سلیوم (Mycelium)

این دو کیف پول از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند، کیف پول اکسدوس (Exodus) تبادل تمامی دارایی های مبتنی بر ارز دیجیتال را به درستی انجام می دهد و بیش از ۸۰ توکن و کوین را پشتیبانی می کند و برای تازه کاران در این زمینه بهترین گزینه ممکن به شمار می آید و دریافت دارایی های دیجیتال در این ولت بسیار راحت و آسان قابل انتقال است، کیف پول مای سلیوم (Mycelium) برخلاف کیف پول اکسدوس برای معاملات روزمره بهترین گزینه ممکن به شمار می آید و برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس طراحی شده است. این کیف پول غیر حضانتی بوده و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

حساب کاربری شما در این کیف پول تک آدرسی است و این کیف پول نسخه دسکتاپ ندارد و با بهینه سازی در نسخه ios می توانید عملکرد بهتر را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید :کیف پول ارز دیجیتال چیست ؟

به این پست امتیاز بدید
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *