0

استراتژیست ارز دیجیتال:‌ نمودار ریپل در برابر بیت کوین ناامید کننده است!

استراتژیست ارز دیجیتال:‌ نمودار ریپل در برابر بیت کوین ناامید کننده است!
بازدید 149

استراتژیست ارز دیجیتال:‌ نمودار ریپل در برابر بیت کوین ناامید کننده است!

یک استراتژیست مطرح ارز دیجیتال می‌گوید که قیمت ریپل در شش سال گذشته به شدت ضعیف عمل کرده است. او اعتقاد دارد که ریپل در معرض خطر شکست سطح روانی قیمت است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، جیسون پیزینو تحلیلگر مطرح کریپتو به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت، کسانی که از سال ۲۰۱۸ به نگهداری XRP ادامه داده‌اند، عمدتاً بازدهی منفی داشته‌اند.

به گفته این تحلیلگر، XRP ممکن است در این چرخه صعودی بازار شاهد افزایش قیمت باشد، اما بیت کوین (BTC) و سایر آلت کوین‌ها نیز همینطور هستند. در واقع در چرخه‌های صعودی، ضعیف‌ترین ارزهای دیجیتال نیز رشد خواهند کرد ولی نه به اندازه بیت کوین و آلت کوین‌های قوی‌تر.

این معامله‌گر با نگاهی به قیمت ریپل در برابر بیت کوین (XRP/BTC) موضع نزولی خود را در مورد هفتمین ارز دیجیتال بزرگ توضیح می‌دهد. Pizzino تاکید می‌کند که به نظر می‌رسد این جفت ارز در یک روند نزولی پایدار است و در خطر شکستن پایین‌ترین سطح ثبت شده قبل از برنده شدن شرکت ریپل در دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار دارد.

این تحلیلگر توضیح داد:

حتی اگر XRP در این چرخه رشد داشته باشد، برای به دست آوردن ارزش قبلی خود در برابر بیت کوین در اوج سال ۲۰۱۷، باید بیش از ۲۶۰۰ درصد رشد داشته باشد. از طرفی، تنها دلیلی که اینفلوئنسرهایی که درباره XRP صحبت می‌کنند زیاد است این است که هنوز مخاطبان زیادی وجود دارند که می‌خواهند درباره پروژه‌هایی که هنوز به نظر قیمت کمتری نسبت به ارزش واقعی دارند، بشنوند.

در حال حاضر، قیمت ریپل در برابر بیت کوین ۰.۰۰۰۰۰۹۸۲ BTC است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *